Hoppa till sidans innehåll

Vi älskar smoothie bowls! Vad sägs om chiabowl med kokosmjölk och ananas eller en smoothie bowl med mango och avokado till frukost, lunch eller mellanmål?

Recept och bild i samarbete med Proviva

  • Frukostbowl med havregryn grapefrukt och banan

    Frukostbowl med havregryn grapefrukt och banan

    Denna frukostbowl med mättande havregryn, banan och fruktdryck passar lika bra till frukost som mellanmål. Toppa med torkade äpplen, nötter och honung.

    - Frukostbowl med havregryn grapefrukt och banan

    Spara

  • Chiabowl med kokosmjölk och ananas

    Chiabowl med kokosmjölk och ananas

    En smarrig chiabowl med fyllig kokosmjölk och chiafrön blandat med fruktdryck passar lika bra till båda delarna. Passar perfekt att toppa med fräsch ananas och gojibär.

    - Chiabowl med kokosmjölk och ananas

    Spara

  • Smoothie bowl med mango och avokado

    Smoothie bowl med mango och avokado

    Frukost eller mellanmål? Denna smoothie bowl med avokado och mango blandad med fruktdryck passar lika bra till båda delarna. Toppa med det du gillar mest som kokosflingor, nötter och kanske physalis är tipset.

    - Smoothie bowl med mango och avokado

    Spara

  • Smoothie bowl med kokos och blåbär

    Smoothie bowl med kokos och blåbär

    Som frukost eller mellanmål är det perfekt med en smoothie bowl! Toppa den lite tjockare smoothien med dina favorittillbehör, som färsk och torkad frukt, nötter och granola. Här gör vi en smoothie med smak av kokos, banan, blåbär och lingon.

    - Smoothie bowl med kokos och blåbär

    Spara

  • Smoothie bowl green banana

    Smoothie bowl green banana

    Vill du äta något i samband med träningspasset? Då kan vi rekommendera denna proteinrika smoothie bowl! Kvarg, ägg, spenat och avokado är några av ingredienserna.

    - Smoothie bowl green banana

    Spara