Fråga ICA

Vill du ha hjälp, lämna en synpunkt eller ställa en fråga? I rullistan nedan kan du välja en kategori som passar ditt ärenden för att få bästa hjälp. Fyll i den information som efterfrågas för respektive område, eller följ den informationen som anges för området som berör just dig.

För svar direkt kan du ringa oss på 033- 47 47 90. Du kan också välja att skicka ett mejl gällande frågor om ICAs egna varor till kundkontakt@ica.se. Vi kan inte svara på frågor per mejl angående ditt konto om du är finansiellt aktiv hos ICA. Exempelvis så kan vi inte svara transaktioner eller ta beställningar av nya kort för ICA Bankkunder eller det rosa ICA kortet, via denna mejl.

Jag vill ställa en fråga eller lämna synpunkter om


ICA Kort och Bank

Kontakta ICA Banken, 033-47 47 90 (helgfria vardagar 08.00-17.00) om ditt ärende gäller något av nedanstående:

  • ICA Kort - även om det bara används för att samla bonus
  • ICA Bankkort och konton
  • Koder
  • Lån och försäkringar
  • Utskick - till exempel bonusbesked, bonuscheck och tidningen Buffé
  • ICA Student

 

Adressändring

Adressändringen till ICA Banken går per automatik när du ändrar din folkbokföringsadress.

 

Ställ en fråga direkt till ICA Banken 

Av sekretesskäl har inte banken någon öppen mejlfunktion.

 

Skicka ett säkert meddelande

Om du har ett ICA Bankkort kan du logga in på ICA Banken med din personliga 4-siffriga kod och skicka ett säkert meddelande. Information som skickas den här vägen är krypterad - ingen obehörig kan läsa dina meddelanden.

 

Svar på vanliga frågor

Här får du svar på dina frågor om ICA Banken

Formulär - ICA Matkassen

Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt nedan. Gäller din fråga/synpunkt reklamation eller saknade varor vid leverans ska du kontakta din butik. Du kan också hitta vanliga frågor och svar gällande ICAs Matkasse här.

Önskar du reklamera ICAs egna vara klicka här.

Formulär - Övriga frågor/synpunkter

Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt nedan.

Felmeddelande