Vi vill säkerställa att du erbjuds högsta tänkbara service genom oss och intyga en total trygghet med dina köp – därför har vi Nöjd kund-garanti.
Om en vara inte motsvarar dina förväntningar ersätter vi dig med dubbla priset mot uppvisande av kvitto. Varje dag lägger vi stor fokus på att kontrollera våra varor, försäljningsdiskar och rutiner. Allt för att du ska vara helt nöjd med de produkter du handlar hos oss!
Prata med oss i personalen så berättar vi mer!
Om priset du betalat för en vara inte stämmer med skylten eller hyllkanten ersätter vi dig med 25:- utöver prisskillnaden.
Ersättningen betalas ut i form av en värdecheck som gäller i butiken.
2008 tog dagligvarubranschen själv initiativ att utveckla en Svensk Standard för livsmedelshantering i butik, vilken lanserades i maj 2009. Svensk Standard för livsmedelshantering i butik har tagits fram för att tillgodose de branschspecifika krav och förutsättningar som finns för hantering av livsmedel i butik. Butiker som är certifierade har granskats och godkänts av en ackrediterad tredjepart. Branschriktlinjerna ”Säker Mat i din butik” som har godkänts av Livsmedelsverket ligger till grund för standarden.