Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta butiken direkt på telefon eller över mail.
Om du är missnöjd med din beställning så ber vi dig i första hand kontakta butiken.
Du hittar butikens kontaktuppgifter längs ner i din beställningsbekräftelse.
Om ni inte kommer fram till ett medtycke kan du vända dig till europeiska kommissionens online-plattform för tvistlösning http://ec.europa.eu/odr eller direkt till Allmänna reklamationsnämnden (ARN), Box 174, 101 23 Stockholm, www.arn.se.
Butiken medverkar i tvistlösningsförandet och följer ARN:s rekommendationer.
Du kan lämna dina begagnade elprodukter i butiken när du köper en motsvarande vara. Du kan fortfarande lämna begagnad elektronik på kommunens återvinningsstation.
Läs mer om hur du återvinner elektronik på kommunens hemsida eller på www.el-kretsen.se
Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta butiken direkt.
Du hittar butikens kontaktuppgifter längs ner i din beställningsbekräftelse.
Chatta
Vår Hjälprobot är tillgänglig 24/7, kan den inte svaret på din fråga kan du chatta med en kollega under våra öppettider.