Värdegrunder för Maxi ICA Stormarknad Nacka

Värdegrunder för Maxi ICA Stormarknad Nacka

Värdegrunder för Maxi ICA Stormarknad Nacka

Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsplats, därför arbetar vi varje dag med att efterleva våra värdegrunder.

Kunden i fokus

Vi stämmer av butiken ur kundens perspektiv. Kunden möts av engagemang och effektivitet. Vi ser till att kunden är nöjd när den lämnar butiken. När en kund frågar efter en vara följer vi alltid med kunden till rätt plats eller respektive avdelningsansvarig.

Utstrålning

Att vi på ett proffsigt sätt alltid gentemot kund är glada och trevliga och måna om att hjälpa kunden.

Bemötande

Vi levererar hög kvalitet på allt vi gör. Vi försöker överträffa kundens förväntningar och bemöta kunden på samma sätt som vi själva vill bli bemötta. När kunden kommer in till vår butik möter vi kunden med blicken och hälsa.

Engagemang

Vi möter kunden med effektivitet, engagemang och ett intresse för kundens behov. Vi söker information som ges från medarbetare, ledning, kunder och övriga källor.

Noggrannhet

Vi lämnar vår arbetsplats som vi själva vill finna den. Vi arbetar ständigt med att förbättra vårt kvalitet-, hygien- och miljöarbete. Vi är svanen- och kvalitetscertifierade. Hos oss kallar vi detta för Kuben.